Klanttevredenheid
Klanttevredenheid
Blije klanten is waar wij het voor doen. Klanttevredenheid meten vinden we daarom erg belangrijk. Met ons jaarlijkse onderzoek onder alle klanten leren wij wat wij nóg beter kunnen doen. Resultaten hiervan vertalen we direct naar onze jaardoelstellingen. Feedback van klanten is dan ook van onschatbare waarde voor onze ISO 9001, 27001 en NEN 7510 certificeringen.
We vroegen Jannick hoe hij hierop inspeelt tijdens zijn dagelijkse werkzaamheden: “Wanneer de klant ergens tegenaan loopt, doe ik er alles aan om de juiste oplossing te vinden. Of het nu gaat om een technisch probleem, of dat ik het idee krijg dat iemand ontevreden is. Vind ik het nodig om bij de klant op locatie mee te kijken, dan spring ik in de auto. Wanneer ik daar met de klant overleg krijg ik het beste beeld bij hoe zij onze hulp beleven.”
Jannick vertelt ook dat fouten erkend moeten worden en dat eerlijkheid het langst duurt. “Vanzelfsprekend zou je zeggen. Maar dit kan alleen maar onder de voorwaarden van onze veilige werksfeer én elkaar onderling durven te vertellen wat er dan beter kan. Niet voor niets is het onderwerp ‘blije klanten’ een punt op de agenda bij ieder teamoverleg. Op die manier maken we kansen voor verbetering bespreekbaar.”
“Afgelopen week had een klant een melding gemaild naar ons servicepunt. Er gingen een paar uur overheen. Daarom kregen we een belletje met de vraag of zijn mail wel goed was aangekomen. Zijn melding had helemaal geen haast, maar doordat “jullie altijd zo snel reageren” dacht hij de mail niet goed verstuurd te hebben. Fantastisch toch?! Een mooier compliment aan ons team kan ik niet wensen.
Werk jij ook graag met leuke klanten in alle branches en wil jij ons helpen dat nog beter te doen? Wij zoeken nog collega’s en 𝗝𝗮𝗻𝗻𝗶𝗰𝗸 kan je alles vertellen over werken bij InventIT.