Heb je helemaal geen internet? Dat is vervelend! Ook hiervoor zijn een aantal simpele oplossingen dit vaak werken. We hebben ze voor je opgesomd!
- Als eerst is het handig om te controleren of de internet router wel aan staat. De router vind je vaak in de technische ruimte of de meterkast. Branden er geen lampjes? Meestal is er een aan/uitknop die je in kunt drukken.
- Staat de router aan? Controleer dan of andere apparaten wel verbinding hebben, doen deze het wel? Dan ligt het waarschijnlijk aan je apparaat!
- Herstart je apparaat. Hierdoor wordt het apparaat opnieuw aangemeld bij het netwerk.
- Werk je via een bekabelde verbinding? Controleer dan je internetkabel, volg de kabel en kijk of deze goed aangesloten is. Probeer eens een andere kabel, misschien is de kabel kapot!
- Krijg je geen verbinding met WiFi? Check dan deze uitleg.
Heb je alles geprobeerd maar doet internet het nog niet? Probeer dan je modem & router opnieuw op te starten. Hier leggen we uit hoe dit moet.
Nog geen succes? Bel ons servicepunt.